Heeey

welcome to my blog i really hope u like it!!! :) xx just to let u know if u like funny and random people then this is the right blog to become a member of :) xx

Sunday, 16 October 2011

Heey

sorry i havent been posting for a few weeks ive bin busy alot wiv thorpe park fright night and everyfin happening so yh yesterday i went to thorpe parks fright night it wuz amazing if u hevent bin yet u should definatly give it a go manly because of the new maze it is epic!!!

anywayz random question of the day is "how many cows do u think could fit in a church?"


Gtg now talk soon ly bye xx

Wednesday, 5 October 2011

bored much...

Hey im sooo bored but get dis i got the boy i likes phone number and me and him r m8s woop woop! ly xxxxxx

Anywayz im talking to ma bezzie on pingchat and she hasent replied yet :( but she will!

the only way is essex wuz so funny on wednesday u gotta watch it!


Gunna say gdbye now cuz im a bit busy right now but before i do my random question of the day is "do u think tomatoe chechup tastes like tomatoes?"

Byeee!!! xx

Friday, 30 September 2011

you want them moves like jagger i got them mooves like jagger i got them mooooooooves like jagger

Heeey,

It's inset day today so no school :D

I will start this blog of by saying my random question of the day which is "sniffing rabbits is my hobby is it yr's?" random much?

Now u know on my last blog i said me and my est friend had a fall out well she has finally contacted me and seems like she wants to b best friends again but i dont think she wants to talk about it so yay! im all happy now

WOOHOO!! THE ONLY WAY IS ESSEX IS BACK ON IT IS AMAZING IF U HAVENT SEEN IT YET THEN U R MISSING OUT BIG TIME! ITS ON QUITE LATE AT ABOUT 10ISH ON THUYRSDAY ITV 2 OR ITV 1 I CANT REMEMBER WHICH BUT IT IS REALLY FUNNY HAS A BIT OF SWEARING IN IT AND IS A BIT RUDE BUT ITS LIKE THE BEST PROGRAM EVER!!!!!!!

gunna say bye noe cuz i gotta hav breakfast bit i might do a blolg between 5ish to 7ish to say wot i did for the day so byeee

Sunday, 18 September 2011

Random blog much

Hey sexy ppl as u can probz tell i am doing blogs more reguarly now cuz i think i owe it to u cuz in the summer holdays i barley done one blog and i like doing blogs.

Okay so lets start with the random question of the day which is "would u prefer to kiss a tree or kiss a bush(not a stinging nettkes bush)?"

My week well dads been at work all weekend :( so i couldnt go anywhere oh and yesterday we had a powercut (i know the highlight of my weekend is a powercut :L ) obiously school last week which wuz crap but im happy dat i can c all ma friends again.

Ive been watching x factor cuz its back on now i think dat the new judges r gd but x factor is purpolously asking rubbish ppl to audition to make ppl laugh to keep them watching the show i mean its a bit stupid its funny once or twice in a episode but they had like 10 rubbish auditions in yesterdays edisode and its stupid as x factor IS A SHOW FOR TALENT NOT MOULDY PPL ;) But the rest of the show wuz gd lol

Once again i wish i could explain to my best friend but i cant as she isnt replieing to my texts,emails and i cant rly call her cuz... awkward but please at least let me explain how it wuz all a mistake and oh yh i had to walk home frm the party on my own just thought id let u know

sozzy to end on a bad note but...i hav isues lol  but if any of u sexy ppl hav a idea for a random question the comment on this blog and say it in speeck marks (these little thingys here " ") and i will use it as my random question for my next blog if it is gd enough and if it does get in my blog u will get a mention in my next one and i will tell ppl to visit yr blog xx

untill then bye :D xxx

Wednesday, 14 September 2011

sorry im quickly just guna do a quick random blog before i go u must b so happy!!!! :p xx

so here it is...  its below this sentence u sexy person xx

Ok so i hav to start off by saying my random question which is "what kind of banna(cant spell dat) would u choose to eat if u had to, a mouldy banna (u know the one's u should of eaten ages ago) or mouldy bread?" xx

Ok now i am gunna express ma luv for the only way is essex i only started watching it because my friend katie showed it to me when i went round her house for a sleepover and it is amazing it is so gd if u like comedy, eatsenders and ova soaps of in one then this is definatly for u i would say the age range is 12-30 because people younger than 12 r too young to c some of the stuff on their ;) and because people over 30 will just think its a load of crap which it isnt!!!!!its amazing so i strongly suggest it!!!!! xx

now i am going to say my favourite new song of the week which is dappy no regrets because it amazing if u havent heard it youtube it otherwize u really dont know what u r missing cuz its so so gd!!! xx

once again i miss my best friend and i want to explain to her but she wont reply to my texts '-' so i cant :( u know who u r!!! xx

sorry to end of such a bad note but i miss her so bad!!!!

i will be doing another blog soon and untill then byeee :) xx
                                                       
                                                       
Hey sexy ppl im bored so just wanted to do a little blog bout my week xx

 so i obously went to school today and dare i admit it it was actully fun u wanna know why?... of course u do it wuz cuz i had dance as a lesson for the first time in m life and aparently im a "talented dancer" wot a load of  crap but u know at least i had fun xx

as im typing this blog im listening to capitalfm listening to the song by cover drive called lick ya down if u dont know it youtube it cuz its rly gd xx

 to my old best friend u know who u r i miss ya and i wish u would let me explain but u wont reply to my texs so i guess i cant xx 

but yh hav a gd day and thats it frm me so bye xx

Sunday, 11 September 2011

MISTAKE

today i went to tamaras bday party and it wuz fun untill i said something bad i would explain to her but we have had a massive fall out because of it and i cant get the chance to explain :'(